Samouczek #4: Realizacja budżetu

W niniejszym samouczku prezentujemy przeznaczenie zakładki "Realizacja" dostępnej na widoku "Budżetowanie".

Zdjęcie z unsplash.com

Zapraszamy do zapoznania się z podstawowymi zasadami wprowadzania operacji i śledzenia realizacji budżetu w aplikacji EasyBudget.pl.

Zakładka "Realizacja" dostępna w widoku "Budżetowanie" pozwala na wprowadzanie i archiwizację operacji. Operacją nazywamy dowolną transakcję - np. zapłata rachunków lub przelew na konto.

 

Widok realizacji image
Widok realizacji

Widok realizacji składa się z listy zapisanych operacji oraz kalendarza pozwalającego na jej filtrowanie. Nowe dane wprowadzić można planować klikając pomarańczowy przycisk "Dodaj wydatek" i wypełniając krótki formularz. 

Formularz nowej operacji image
Formularz nowej operacji

Lista operacji podzielona jest datami. W każdej z nich zaprezentowano informację o tym kto ją wprowadził (przydatne w przypadku prowadzenia budżetu w parę osób), jej kategorii, kwocie oraz jej opcjonalną notatkę widoczną po najechaniu na pomarańczową ikonkę obok kategorii. 

Klikając na element listy można - analogicznie jak w przypadku planowania - otworzyć menu kontekstowe i go zedytować lub usunąć.

Uzupełnione dane image
Uzupełnione dane

Operacje można - oprócz dodawania pojedynczo - także zaimportować z pliku CSV.